tisdag, februari 21, 2006

Blutsaft och kött

Det är ett himla rännande mellan hundvakterna i veckan. Jag blir så fort bortskämd när syrran är hemma och alltid kan vara med Hemi, men denna vecka (när jag typiskt nog jobbar fem dagar) är hon i Umeå.

Nåja, i morgon är Saken engagerad som hundvakterska. Hemi hoppas att hon laddar upp med Piteortens falu. Mamma scans köttbullar går också bra ...

Själv är jag mest sugen på en riktig köttbit till middag, måste prata med Markus om helgmenyn (min spinningledare, som för övrigt ska ha barn samma vecka som jag, påpekade att mitt köttsug kan komma från järnbrist ... och jag som dricker min blutsaft var dag).

2 kommentarer:

Hanna sa...

Tips från cochen....Ett glas apelsinjuice ( inte två eller tre om du inte vill öka i vikt mer än nödvändigt) är bra för att binda järnet i kroppen darling ( om du nu inte visste det)
love HNB

Mari sa...

Thank you, coachen. Apelsinjuice ska inhandlas å det snaraste.