fredag, mars 19, 2010

Madicken inspirerar

Så var det fredag igen. I går kväll kände jag mig trött, ont-i-halsig och allmänt hängig. Drack massor med vatten, gjorde några lugna yogaövningar och valde mellan att boka en ayur-vedisk yogamassage eller en behandling i regndroppsteknik.

I morse tittade Siri på Madicken medan hon åt frukost. Hon har inte velat ha flätor på förskolan på sistone, men inspirerad av Madickens frisyr fick jag sätta upp det i dag. Självklart ville hon se resultatet, så jag plockade upp kameran och fotade så att hon fick se. Sedan ville hon själv fotografera. Därav tidiga (och suddiga) morgonbilder.

Ha en härlig fredag!

2 kommentarer:

Vackra Vita Ting sa...

Hej!
Lilla Siri har ju riktigt Madicken hår. Sån sötnos!
Hittade just din blogg. Så fint hem ni har! Hoppas det är ok att jag länkar hit från min lilla blogg:)
Kram Paula

Mari sa...

Hej Paula. Tack så mycket för snälla ord. Självklart är det mer än okej att du länkar. Hoppas ni har en fin helg! Kram.