söndag, maj 07, 2006

Aktiv helg

Det har varit en aktiv helg. Jag har jobbat en och en halv dag. Haft grillfest. Krattat gården. Börjat rensa i rabatten. Cyklat med Hemi. Haft en massa främmande. Druckit alkoholfri öl i kvällssolen. Hängt första tvätten på tork utomhus. Haft kaffepremiär på Roasters uteservering. Ätit trerätters ute hos svärföräldrarna med rabarberkompott och kanelgrädde som final. Beskurit en buske. Meckat ihop en "ny" cykel. Hämtat intyget som gör att jag kan flyga.

Vägde mig hos svärföräldrarna och har fortfarande inte gått upp mer än 4,9 kilo, trots att det känns att barnet blivit tyngre. Måste vara för att jag flängt så mycket ;-)

Klockan är bara åtta, men det känns som att det snart är dags att vika in för kvällen.

2 kommentarer:

Sara sa...

Hej Mari!
Jag har skaffat en blogg! Satt och mixtrade igår kväll. Får jag länka till din?

Mari sa...

Klart du får länka! Ska bli intressant att följa. Och jag fick skriva första kommentaren! Tihi.