måndag, december 04, 2006

Hårdträning i gymmet

Siri gymmade hårt i lördags ... men sin vana trogen sover hon till minst tio på morgnarna, så denna måndagmorgon har hon ännu inte slagit upp sina blå.

Jag har varit vaken en timma och sitter med en kopp kaffe och funderar på hur jag bäst ska spendera dagen. Spendera ska jag, i alla fall. Har tänkt åka till stan i eftermiddag och kolla på lite julklappar och få lite julklappsinslagningsinspiration. Jag tycker ju att det är galet roligt att slå in paket. Fick tillbaka lycko-jag-slår-in-paket-känslan när jag slog in Loves doppresent förra helgen. En av mina principer är att man helst inte ska använda tejp (detta är något jag förespråkar när jag GER paket, inte när jag FÅR paket - ingen prestationsångest till andra här inte). Synd bara att många butiker med pysselinnehåll ligger så dåligt till för barnvagnsekipage.
Dessutom har jag ett presentkort på 50:- på Åhléns, en rabattkupong på 50:- på H&M, en halva priset på ett babyplagg på H&M, ett presentkort på 335:- på Inspiration och ett presentkort på 200:- på Bokia.


Men förmiddagen ägnas åt hundprommis i regnet, när nu lilla damen behagar vakna.

1 kommentar:

Anonym sa...

För dig och Siri verkar det vara shopping på hög nivå idag med alla rabatter, kuponger och presentkort.