tisdag, november 12, 2019

Bilder från jobbet


* * *
Det blev en kväll utan min Siri, som är på skolan för att sova över.

Jag slår igång mjuk musik och tänker på dåtid och framtid.

Samlar bilder på en del reportage jag gjort under hösten.

Här kommer några:


Familjen som reste till Bali under föräldraledigheten.

Ps. Notera fina hunden i högra nederkanten.


Systrar genom psykisk ohälsa.


Fantastiska Lisa om sin bröstcancer och massor av andra saker.


 Hilma som älskar att spela hockey, men som kämpar med sin reumatism.


Elever som skolstrejkar för klimatet.


En till fantastisk Lisa om sin svåra graviditet.


Lyckan över att ha en egen lekstuga.


Och ölglädje när lokala bryggeriet This is how får göra
speciell öl till Nobelbankettens efterfest.

- - - - -

När jag samlar dem såhär blir jag nästan golvad.

Av all kärlek, klokskap och erfarenhet jag får ta del av.

Det är magiskt.


1 kommentar:

Eva Lestander sa...

Fantastiska reportage! Har läst varje ord - du är så duktig.