onsdag, september 10, 2008

Sedan sist

Vi är på väg till förskolan. Innan jag ska lyfta upp Siri på cykeln böjer jag mig ner och pussar henne.

Jag: Jag älskar dig!
Siri: Mia!*


Annars har träning tagit största fokus på sistone. Löpning i måndags. Skönt att vara utan hund (hon fick stanna hemma med skinnflådda tassar - dålig period nu), jag kände mig lätt och snabb och försökte tänka på tekniken. Känns som jag fått snäppet bättre teknik nu. I går var jag på yoga och idag bli det lunchspinning. Kroppen känns bra. Förutom dåliga axeln. Fick senadrag/kramp i den i går i slutet av yogapasset och jag känner mig aningen sned och spänd som en fiolsträng nu.

*Fröken på förskolan.

2 kommentarer:

Anja och Jonas sa...

Skönt att danskrampen i vaderna efter bröllopet har lag sig! ;o) Snart är det ju 1-månads bröllopsdag (faktiskt på min födelsedag...)
Ses snart Jycken kommer också med va? Mina föräldrars katter längtar efter henne!

Mari sa...

Ja den krampen har precis lagt sig ; ) Alltid ska det va' nåt!

Jag har faktiskt tänkt tanken ang. din födelsedag och vår enmånaders bröllopsdag. Dessutom fyller faktiskt Wiweca år samma dag! Mycket att fira med andra ord.

Nog tror jag att jycklo följer med, chansen att snusa på katter en hel helg tror jag inte hon missar frivilligt.