torsdag, februari 10, 2011

Bo på hotell

Tillsammans med vänner och familj trixar och fixar vi för att Siri ska kunna vara med mig i Umeå så mycket som möjligt.

På helgerna prioriterar jag att vi ska vara tillsammans hela familjen. Det är sällan Siri sover borta, och jag vill gärna ha det så. När hon var yngre var det skönt att få sovmorgon och avlastning ibland, men nu tycker jag mest att det är tomt hemma när inte hon finns närvarande.

I början av mars ska vi spendera en vuxenhelg med övernattning på Elite Stadshotellet i Luleå. Strosa i butiker, dricka latte, middag på restaurang och kanske lite benskak på ett schysst dansgolv - och så hotellfrukost.

Jag ser fram emot det, men jag vet en som kommer att protestera!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag har missat vad är det du gör i Umeå?
Hälsningar Jenny

Mari sa...

Hej Jenny. Jag har inte skrivit direkt om vad jag gör i Umeå eftersom det i första hand inte handlar om mig utan någon jag tycker mycket om. Tyvärr handlar det om mindre roliga saker i sjukhusmiljö. En dag kanske jag berättar mer, vi får se.

Ha en fin helg!