onsdag, april 25, 2012

Vårens första dag




Tidigare i dag blev jag sminkad för ett presentkort jag haft i min ägo. Skönt att vara omgiven av goda dofter och bli ompysslad en stund. Innan jag åkte på massage för min onda rygg tvättade jag dock bort make up:en.


Tyckte det kändes lite mycket med all ögonskugga, och mascaran har en tendens att bli utsmetad på massagebänken.


Men när jag ser bilderna tycker jag att det är rätt fint.


Har också tagit Markus armbandsur som han inte använder och tagit in det ett par storlekar. Fortfarande lite stor, går inte att göra mindre, men fin och rejäl på armen ändå.


Men nu är det smink och smycken av. Jag är masserad och mör.


Tänker på de sista dagarnas frågor. Ovanligt många som undrat om Siri inte ska ha något syskon. Det känns ganska skönt att kunna svara att det inte alltid är så lätt. På ett mjukt sätt, som inte gör ont i själen.

4 kommentarer:

Elin sa...

Fina du!
Kram

Mari sa...

Tack snälla. Kram!

Unknown sa...

Fina fina du :)

Kram!

Mari sa...

Tusen tack Malin!

Kram.