fredag, januari 18, 2019

Den här dagen bakåt i tiden


* * *
Så här ser det ut när jag väljer en bild
från den här dagen, bakåt i tiden:

- - - - - - - - - - - -

Ett. Den 18 januari 2013 fotade jag av ett
inredningsreportage från Lantliv (?) där vi var med. 
Det ser inte riktigt likadant ut i köket nu, ser jag på bilden.

Två. Den 18 januari 2015 packade vi för Thailand.  För
Siri var färgpennorna bland det viktigaste att ta med. De blå
nyanserna var prioriterade eftersom hon "skulle måla mycket hav".

Tre. Den 18 januari 2017 tränade jag tydligen en
hel del hemma. Gymmet på jobbet var under ombyggnad, så
jag hoppade rep och svingade kettlebells i vardagsrummet.

Ja, så såg det ut den här dagen med några års hopp i tiden.

Den här dagen i år har bestått av massa jobb och
snart fredagsmys hemma. Inte en bild har jag fotat.


Inga kommentarer: