onsdag, februari 20, 2019

Sedan sist


* * *
I helgen myste jag med mina tjejer.


Och tänkte på reportaget jag skrivit. Jag är stolt över det, och
tacksam att jag fick träffa Josefin och Lukas. Här är en länk till
texten: "Vågade satsa på kärleken - trots att den har ett slut".


Siri har postat sin ansökan till Kungliga Svenska
Balettskolan. I maj dansar hon för en jury i Stockholm.


Jag har också föreläst en sväng, och ska prata om en sak som
ligger mig varmt om hjärtat längre fram i vår. Fick ytterligare en
förfrågan nyss som jag tackade ja till. Vad händer, undrar jag!


Jag har varit en sväng till huvudstaden.


Efter ett möte gick jag till hotellet.


Lämnade mina grejor.


Och blev totalt förälskad i spegeln. Så fin!


Åt frukost kvart över fem och lunch klockan tre.
Magen var överhungrig och jag slängde i mig maten
på några minuter och fick såklart magknip.


På kvällen gjorde jag en intervju och åt middag med världens
bästa Hanna och hennes kids i Aspudden. Jättemysigt.


Dag två i Stockholm började med hotellfrukost innan
en heldags-kurs. Mellan frukost och kursstart hann jag
också yoga på hotellrummet. Ja, och sedan var det dags att ta
flyget hem och starta upp arbetsveckan två dagar försenad.