torsdag, februari 27, 2020

Saker jag är tacksam för


* * *
Tisdagens bästa stund var när jag och Siri var här, hos Monas alternativa behandlingar.

Medan Siri fick behandling satt jag och kände hur gott lugnet, dofterna, de tända ljusen och fina hunden Lea gjorde mig.

Siri tyckte mycket om bioenergibehandlingen också.


Jag är också tacksam för all fin hjälp vi får av personalen på Petvet.

I går blev det akut besök eftersom Leslie fått dubbelsidig akut ögoninflammation.

Tråkiga omständigheter, men mottagande som är mer än guld värt.


Guldkanten på onsdagen blev ett stopp för event på Setic skincare.

Supertrevligt med ett glas bubbel, mingel ...


... och det här. En avancerad hudanalys med Elixirs expert. Jag fick lära mig mer om min hud och är rätt förskonad både från inflammationer solskador. Superintressant och lärorikt.


Visserligen kände jag mig lite som kusinen från landet, på grund av inte lika fin som på bilden ovan. När andra minglade fina i klackskor och lockat hår så hade jag håret i tofs och täckbyxorna på.

Nåja, det var en jättetrevlig stund och jag cyklade hem, varm av bubblorna och glad för flera fina stunder den här veckan.


Inga kommentarer: