tisdag, februari 09, 2010

3 x glaskross


Jobbade hemifrån en stund på förmiddagen, då vi på uppdrag har fotat en grej till jobbet hemma hos oss. Återigen har jag stått framför kameran. Finns ingen hejd på min narcissism känns det som ...


Har lyckats slå sönder en ljuslykta och en del av min fina spegel som jag håller i på bilden. Båda olyckorna har inträffat idag. Dessutom har en fin ljusstake som hänger i hallen fått en ful spricka. Nu hoppas jag ha uppfyllt ordspråket "En olycka kommer sällan ensam" för ett tag : )

5 kommentarer:

Vintage House sa...

Tack för din kommentar:) jag hade en sådan dag förra veckan 3 glas och en lyckta gick i golvet. kram kram sandra

Anonym sa...

Du kan gott vara framför kameran för du är jättefin. Inge kul med olyckor. Ha det gott syns på måndag. Kram

Mari sa...

Jo, Sandra, det är väl så ibland ... men trist. Kramar!

Tack söta Helena. Visst syns vi påmåndag *hoppas på bra resultat* Kram.

Anja och Jonas sa...

Vilken fin bild på dig!

Mari sa...

Tack : ) Hoppas magsjukan lämnat er för denna gång!