onsdag, februari 11, 2015

Med värme


* * *
Jag märker att det inte finns mycket till epos att skriva om tiden på Koh Lipe.

Det var helt enkelt bara underbart att vara tillsammans.

Hålla handen, känna sand under tårna. Bada så det smakar salt om läpparna.

Ta en smoothie i skuggan. Låta hatten skugga pannan, en sjal över axlarna.


Här höll vi bröllopsfest, utsikten var magisk. Och solnedgången lika så.


Och festen höll vi för min mamma och hennes Janne. De gifte sig nämligen på flygplatsen precis innan resan. Så fint att få samlas och fira kärleken!


Vackra dagar.


Med livet i färg.


Mina två badare. Mer under ytan än ovanför.

Snäckor, sjöborrar, clownfiskar och några fiskar vi kallade för spjut. Och rosa fiskar och ... många fler.


På promenad efter gågatan. Platser att utforska, precis lagom stort för att kunna strosa runt.

Så fint, så jag blir varm i hjärtat när jag ser på bilderna.


Inga kommentarer: