torsdag, september 10, 2015

Smoothie och träningsnytt


* * *
En samling mobilbilder:

// Har smoothiemani för tillfället. Här med keso, kesella, blåbär och pepparkakskrydda. Toppat med färska blåbär och bipollen. //

// Synliga magrutor visst - ändå tycker jag att min bålstyrka är svajig och tror att den kanske är ihopkopplad med mina eländiga ländryggsproblem. Svårt att hitta magträning som bygger inifrån men som inte belastar ländrygg eller bröstrygg för mycket. Med en slags sadelstol på jobbet känns det faktiskt något bättre nu. //

// Och luggen, ja. Jag har kapat lite själv och trivs fortfarande. Det blir frisyr så snabbt. Känns höstbra. //

// En solsmoothie med mango och saffran. //

// Nya träningskompisar x 2. Äntligen har jag köpt barfotaskor - och så ny träningstopp med snygg rygg. Jag blir starkare av bara farten. //


Och mitt bästa väder. Klart i luften och solvarmt. Perfekt för kängor, gråtvättade svartjeans, vit spets och en stor mustig sjal.


2 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Något avundsjuk på dina magrutor är jag allt... Har precis i veckan fått ett nytt träningsprogram och det hittar verkligen mina svagheter. Träna bålstyrka är verkligen något jag fuskar med att göra. Insåg det när jag skulle göra planka i TRX-band - jag orkade sidoär 10 sek... Tycker också att det är svårt att träna just den delen av kroppen - gissar att orsaken är den samma som för dig. En övning som jag använder är doppa hälen. Jag kan fota av den och skicka till dig ;)

Du är fin i lugg!!!

Fredagskramar!!!

Mari sa...

Jag tränar bålstyrkan, men tycker som sagt att det triggar dåligheter snarare än stärker. Gissar att jag år för otålig. Ska testa den du skickade till mig ordentligt. Och jag vet, jag har också testat plankan i TRX - oh my, säger jag bara.

Kram!