måndag, oktober 23, 2017

Fyra x fyra


* * *
Fyra bilder från veckan som varit: 
Jag äter omelett igen efter nästan två veckors paus. Kryper
sedan upp i kökssoffan med min kaffekopp. Njuter av att det
känns bättre. Inte bra, men bättre. / Är på bokklubb med
fantastisk utsikt. / Vi promenerar på gator av löv. Våra
fina tjejer. Mitt hjärta sjunger när jag tänker
på dem. / Köper en ring och trär över gummisnodden
på flätan. Gillar!

Fyra saker jag ser fram emot med veckan som är: 
Lunch med en vän. Alltid fint att mötas och få tid att samtala.
/ Bryn-uppfräschningen som väntar. Min gamla
ögonbrynstatuering börjar vara helt borta nu. / Bioträff med
några arbetskompisar. En vinst på en företagsfest i början
av sommaren som nu ska inkasseras. / Och så
Stockholm, såklart. Det ska bli fantastiskt
med miljöombyte.

~ kärlek på veckan som gått,
& massa kärlek på veckan som är nu ~



Inga kommentarer: