söndag, juli 30, 2006

Magen i dag

4 kommentarer:

Anonym sa...

O så fin mage,,gissar på en tjej men man vet aldrig!
Ingela L

Hanna sa...

Jag skulle bli förvånad om det blir en tjej, så bara därför är det säkert det. Puss på dig! Och tack för gott gott fika.

Mari sa...

Senaste tiden är det väldigt många som tippat på tjej. Tidigare har alla (förutom David S, som hela tiden sagt: en tjej född den tredje augusti)trott på kille.

Men jag tror faktiskt på augusti-barn. Det skulle kännas naturligt att jag fick ett höstbarn mer än ett sommarbarn.

Dock hoppas jag på tidig augusti, om jag skulle satsa något skulle jag satsa på tisdag natt eller onsdag.

Sara sa...

Jo, men det passar ju bra efter att ha varit hos oss på tisdag, vi är ju som sagt bra på att sätta igång förlossningar! Men knip igen tills dess bara, så att ni hinner komma...
Fin mage förresten!