onsdag, november 29, 2006

Aj aj

Nu räcker det inte med att mina ben är olika långa.

Nu kan jag knappt gå. Och det är faktiskt så, utan överdrift.

Vaknade i natt av att jag hade ont i foten. Väldigt ont. Har halvslumrat resten av natten och när jag klev upp visade det sig att jag knappt kan stödja på foten.

Vad jag vet har jag inte gjort något konstigt. Ingen stukning. Ingenting. Är svullen och tror att det kan vara hälsenan som spökar. Hursomhelst - ont gör det, jag hasar omkring i lägenheten som en osalig ande.

Tur att syrrans kille kunde komma och gå ut med Hemi. Inte en chans att jag fixar det idag. Inte när toaletten är lika långt bort som målet i ett nystartat maratonlopp ...

2 kommentarer:

Anna sa...

Ajdå, d där låter inge vidare! Hoppas det blir bra i foten snart!

Mari sa...

Det hoppas jag med, blir smått rastlös av att inte kunna lämna lägenheten ... Tyvärr känns det inte så.