fredag, november 03, 2006

Kylskåpsdrömmar

Vill ha, vill ha, vill ha. Men en kyl/frys från Smeg kostar 20 000:- Det skulle dock göra sig otroligt bra i vårt kök. Dessutom finns det diskmaskin i samma serie ...

Den här är inte lika snygg, men ett acceptabelt alternativ. Frågan är bara om priset är acceptabelt - 9 000:-

På tal om pengar ... idag har vi varit på stan och öppnat ett sparande till Siri. Förhoppningsvis ska det bekosta hennes körkort om sisådär 18 år. Vi gjorde lite fler ärenden (bland annat fick Hemi ett hundtäcke inför kyliga dagar, det var rea) och åt lunch på Waynes - jag åt lasagne med fårost, ruccola och soltorkade tomater. Jättemysigt!

Jag är så glad över mina fina familj!

3 kommentarer:

Sara sa...

Det var ett snyggt kylskåp, visste inte att det fanns så smakfulla! Jag är ju en nostalgiker, så jag gillar de flesta återblickar, är också svag för den gräddvita färgen.

Anonym sa...

Den översta var riktigt snygg...så även priset!!! I vårt kök är behovet STORT efter en ny spis...jultomten kanske kommer med en...*hoppas*

Mari sa...

Vi hittade ett amerikanskt också. Drygt 80 cm brett!

Men Trisslotten vi skrapade igår gav ingen utdelning, så vi får nog nöja oss med vår gamla kyl i alla fall ...