söndag, augusti 03, 2008

Efterlyses: vitt paraply

Luleå. Winnerbäck. Bra festivalspelning, men trångt och mycket fylla. Sista semesterdagarna med familjen. Imorgon ska Sippan tillbaka till dagis, blir bra med lekkompisar tror jag. Nu får hon nog göra entré utan blöja dessutom.

Har rekat med Sanna i Öjebyn kring bröllopsfotograferingen. En av mina uppgifter: fixa ett vitt paraply i händelse av regn. Någon som har något att låna ut?

Nu stänger jag ner för idag. Nackspärr som inte är av denna värld gör att jag inte orkar sitta upprätt längre. Återkommer. Förhoppningsvis snart, eftersom jag börjar jobba imorgon bara måste yogapass och paraflex comp hjälpa mirakulöst.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ang paraply så har de enfärgade på silverbox i Gallerian.Minns inte om det var svart eller vitt (men tror det var vitt, i värsta fall svart).
Kostade 50 riksdaler i alla fall.

Anja och Jonas sa...

Jag såg ett vitt med svarta döskallar på... fast bröllopet kanske inte gick i scull-theme?! Hade det vart OK om det vart svarta kaktusar och mexicanahattar? ;o)

Mari sa...

Hej Frida, tack för tipset. Kollade in, men det fanns bara svarta. Bra pris i alla fall. Förresten, lycka till med ert bröllop. Visst är det samma dag?

Anja - det skulle ha vart mexikohattar och kaktusar i så fall ; )

Anonym sa...

Hej!Synd att paraplyt var svart.Jag vill så gärna ha ett vitt själv.....men det är ju liksom lite mycket i hjärnan nu för tiden så det kanske inte är så konstigt att jag mindes fel.

Vi gifter oss samma dag som ni.
Får se om vi alla fryser ihjäl om detta väder fortsätter.

Lycka till!

Anonym sa...

Hej!
Cinderella har vita och krämvita paraplyer för 250 spänn (om jag inte minns fel).
/Zandra

Mari sa...

Frida, 250:- på Cinderella som Zandra (tack för tipset) hade sett låter ju som ett bra alternativ. Jag hade tur och har en väns vän som hade ett hemma. Kan gissa att de där vita paraplyerna inte används så flitigt, hoppas bara att vi slipper fälla upp dem den 16. Eller frysa ihjäl för den delen ;)