torsdag, april 29, 2010

Min dag

Rivning av gammalt hus. Svårt att slita sig från vyn ...

... men innan jag åkte in i Luleå skjutsade jag den här
juvelen (och farmor och farfar) till flygplatsen.
Kvällsrapporten säger att hon somnade mitt i sagan.


Jag och Hemi strosade i Luleå och åt mellanmål i solen.

Självporträtt ...

Självklart köpte jag hem sushi från Gennys till middag.

Ny kudde till hallen från Åhléns.

När jag väl släppt ledsenheten över att inte vara med Siri i helgen hade jag en härlig dag i Luleå, lite shopping men inget riktigt fynd. Köpte hem sushi, som jag och Markus åt i lugn och ro och sedan en gemensam kvällspromenad med Hemi, precis som förr i tiden. Tycker så mycket om att gå tillsammans, man pratar så bra då.

I morgon planerar jag aktivitet. Morgonyoga, långpromenad (kanske på Gläntan) med Hemi i naturen och så lunchpump innan det blir badkarsbad och pepp inför kvällen.

Jo, jag kan nog gilla det här : )

Inga kommentarer: