söndag, augusti 18, 2013

I Aftonbladet


Fick en kommentar på bloggen och förstod att i dag är vårt hem med i Aftonbladets Hemma-bilaga. Köpte med den när vi stannade till och handlade kaffe för bilresan hem från Ikea och Haparanda. Och där var vi. Hemi ligger på kohuden, Siri äter rabarber och jag ... går ... i bild.

Så vill ni se vårt hem på ett gäng sidor är det denna söndags Hemma-bilaga som gäller.

Och Ikea-resan. Tror aldrig vi gjort en så billig sådan. Det var mest småsaker som stod på listan, men det mesta av det var slut i butik. Nåja, lite värmeljus är aldrig fel.


7 kommentarer:

Ingrid sa...

Finaste Hemi :0) Jag hoppades att hon skulle vara med. Jag har en annan ras själv nu (fem hundar och tre hästar) men grannen har en stor tik som följt med dem till Sverige från Tyskland.

Ditt hem är underbart, värmen lyser igenom.

~Ingrid

Mari sa...

Ja, klart Hemi är med :) Det är ju hon som är stjärnan. Å, det låter härligt med fem hundar och tre hästar. Gissar att alla hundar inte sover i sängen hos er dock, eller ; )

Tusen tack för din fina kommentar, Ingrid.

Och måndagskram till dig.

Jennie sa...

Ert hem är mitt drömhem! Såå fint och smakfullt!

Jennie

Ingrid sa...

Alla sover i sängen men hos olika familjemedlemmar. Men vi har 3 i storsängen ;0)

~Ingrid

Anonym sa...

Köpte tidningen igår, kände igen ditt hem från bloggen också. Måste bara säga fint fint fint!

Anna

Mari sa...

Oj, Jennie. Tusen tack, glad jag blir!

Okej Ingrid, det låter klokt och mysigt ; )

Tusen tack Anna!

Anonym sa...

Hej! Jag såg ditt hem i Härligt Hemma. Sedan dess har jag varit inne och kikat lite nu och då. Ditt hem är helt magiskt. Fantastiskt fint. Men kanske det som gjorde mig gladast var att ett snyggt norrlandshem fick vara med bland att alla Stockholmshem. Det finns så mkt vackra hem norröver, men det vet inte svenskarna om. ;-)

Anna från Luleå