fredag, juni 08, 2018

Vardagsliv



* * *
Vardagslivet rullar på.

Så här fångar jag det i min mobil:

1) Fotar av mitt maratonprogram för att ha i telefonen.
Återhämtningsvecka med betydligt färre kilometer. Hoppas
lördagens pass blir lättare än föregående. Då var det
cementstockar till ben. 2) Fotomin och keps. Stora sjalen och
skinnhandskar, den svenska sommaren känner jag igen.
3) Siri behöver hudfärgad resår på 15 millimeter
till tåskorna. Tillslut hittar jag rätt och kan beställa!


Bästa Frida fixar den årliga klippningen inför examen.
Till vänster Siris hår innan klippning och till höger efter.
En decimeter kortare och fräschare toppar. På mitten-
bilden syns ståklippning, så långt är håret :)


1) Skärmdump på middagsinspiration. 2) Hela
hennes väsen ber mig stanna hemma och mysa efter
lunchen. 3) Jag testar sommarklänning från favoritmärke. Fin?


Jag ville ha en knähund, och en knähund fick jag.

Kärlek på fyra ben.


Inga kommentarer: