söndag, oktober 09, 2005

Bildsvit från Stockholm

Hemma i huset igen. Har varit och hämtat fröken Lundberg Rönnqvist Gustafsson (Hemi) hos Markus föräldrar, utfodrat henne, packat upp, tagit på mig fleecemunderingen och tänt en brasa i kaminen.

Stockholmshelgen har varit jättefin. Soligt, trevligt. Fint sällskap, god sushi och gott kaffe – vad mer kan man begära. Att dessutom shoppingguden varit med mig är inte fy skam.

Här kommer en snabbb bildsvit från vistelsen, ska kila ner och värma mig framför kaminen innan sängdags.


På första bilden sitter Markus och ritar tänder på Kaffekoppen i Gamla stan, jag kan lova att servitriserna undrade vad han ritade. Förresten åt vi världens godaste hallonpaj där. Kardemummakakan går inte av för hackor heller. Hellre än att rita tänder gullade Markus med Molly, här på väg till Bygg & Bo mässa, i bakgrunden skymtar mamma Hannas ben, iklädda nya chica Cheap Monday jeans. Och så Johannes, tillfreds med livet med en korv i näven.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är tillbaka... jag är hemma på torsdag den 13:e... men jag jobbar ju kväll. Hur vill du att vi ska fira din födelsedag? frille ngn stans? KRAM SAKEN