måndag, augusti 28, 2006

Fräsch men själlös

Jag har förvånat mig själv. Igår gick jag och la mig klockan tio. Frivilligt. Försöker hitta logiska förklaringar och fastnar för "anspänning".

Under gårdagen hade jag nämligen ensamt ansvar för båda våra tjejer i närmare tio timmar. Det gick jättebra, men det tillsammans med frysavfrostning tog kanske musten ur mig i alla fall.

Markus tillbringade dagen med att köra fram och tillbaka till Umeå och fixa lite med lägenheten. Den var okej städad och 90-tals fräsch men själlös - som vi hade förväntat oss. Fin tvätttuga (ovärderligt med tanke på att gårdagens nedkräknings- och bajskalas nästan fyllde en tvättmaskin med kläder och handdukar allena), plats för barnvagnen i hallen och plats för skötbord i toaletten.

Idag ska flyttkartonger inhandlas.

Inga kommentarer: