torsdag, augusti 24, 2006

Mormor och Siri

Min mamma har varit här idag och som synes trivs de tillsammans, Siri och hennes mormor.

Vi har också storfikat med Markus släkt här på Djupviken, sju sorter för att vara exakt. Att det var så rikligt var verkligen inte min förtjänst ...

Det har varit en jättefin dag och inte blir den sämre nu när jag ska lägga mig bredvid Siri i dubbelsängen och läsa lite i Stieg Larssons andra bok "Flickan som lekte med elden".

Sedan hoppas vi bara att familjen Lidström, som officiellt anländer till Piteå idag som nyblivna Pitebor förärar oss med ett besök.

2 kommentarer:

!ngela Bj sa...

Stieg Larsson skriver Underbara böcker! njut..
kram

Hanna sa...

HOn är sååååå fiiiin lillSiri.
Längtar tills ert umeår är över så att vi blir riktiga pitebor allihopa! Men vi får shoppa loss så gott det går i Umestan när vi kommer och hälsar på, har hört ryktas att dom har mkt att drägla över där. Har varit inne och spanat efter min present, får man en abc-tavla eller en zoo ficka, eller räknas det som Mollys område?