lördag, februari 09, 2008

Plättar och annat viktigt



Lat lördag utan förpliktelser. Bion i går var riktigt bra. Otroligt snygga miljöer, vacker kostym, otroligt tjusigt filmspråk. Lite naturgodis och nedsuttna biostolar. Sedan middag med vuxenprat på 1906.

I dag har vi gått en sväng på stan och inhandlat lite presenter. Siri somnade i bilen hem och sov ute i barnvagnen medan vi åt lunch och fikade varsin semla (jo, riktigt GI-syndande här).

Under eftermiddagen ställde sig Markus och stekte hjärtplättar (han skulle nog säga pannkakor). I kväll åker vi på 33-årsfest. Kanske tar jag ut Humlan på en springtur innan dess.

2 kommentarer:

Terése sa...

Godkväll Mari,

Puh, jag är helt svettig efter mitt bloggmaraton, men en kommenar blir det innan godnatt.

Du gör alltid sååå fina bildkollage. Håller du kurser eller? =D Isåfall vill jag anmäla mig direkt!

Mari sa...

Tack för berömmet, men mina ringa kunskaper är allt för futtiga för någon kurs. Photoshop + fantasi är vad jag använder mig av. Inte så svårt egentligen.