fredag, mars 07, 2008

Freeedag

Hektisk och rolig jobbdag.

Sprang 5,6 kilometer på Korpens löpband på lunchen.

Till middag har vi ätit sushi.

För första gången nattade vi Siri gemensamt. Hon låg mellan oss medan vi sjöng alla klassiker (Björnen sover, Imse vimse, Blinka lilla stjärna, Staffan var en stalledräng, Sankta lucia .. you name it). Märktes av att hon njöt av att ligga nära oss båda. Fint rosiga kinder hade hon hela kvällen, efter att ha åkt sparklåda runt Fårön på eftermiddagen.

Nu har jag helg. En hel oplanerad ledig helg framför mig. Det känns härligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Undra när Eli får uppleva gemensam sång av sina päron? Vi kan ju köra 'Eloise' den har vi ju övat in tillsammans!
När släpps hemlisen? We curious!

Terése sa...

Fin krönika!

Jag kände också svettningar vid ordet;redskapsgymnastik.

/en som också blev vald i mitten.

Mari sa...

Oj oj, det sägs ju att föräldrarnas sång är det finaste barnet vet, men i vissa fall kan man ju undra om det stämmer ; )
Till veckan ska det banne mig vara klart för hemlissläpp!

Hej T. Tack! Skönt att jag inte är ensam om att få nervösa svettningar av ordet.