onsdag, april 08, 2009

Blandade bilder

Laddar ut lite bilder från kameran. Det får bli dagens inlägg, några blandade bilder. Är kvar på jobbet och väntar på korrektur. Sedan. Ledigt!

Kikar på Kapp Ahls kollektion Vintage stories som just kommit i butik, väldigt fin måste jag säga! Har lagt av plaggen ovan. Köpa eller inte, det är frågan?

På väg till jobbet nu ikväll, känns härligt med skinnjacka istället för stora dunmonstret.

Bänken Hjalmar köpte jag på Mio för ett tag sedan. Under står en del av Siris böcker samlade i en gammal såpalåda. Och så lite sandpapper i en zinkhink. Ögonblicksbild från vardagsrummet som får mig att tänka på att jag vill byta temperaturreglagen (mitt ord) på elementen.

4 kommentarer:

Mys liv och hem sa...

Köp om du skulle fråga mig!Glad påsk :)

Anja sa...

Köp! Blusarna var DU och med skinnjackan blir det topp!
Glad påsk! Vi måste styra ihop gemensam påsk snart igen!(typ om ett år...)Ingen vidare påsksol här i Kiruna, grått på marken och på himlen. Hoppas det är bättre vid kusten!

Huset på backen sa...

Fina blusar, och en trevlig blogg!
Glad påsk!

Mari sa...

Glad påsk själv My, hoppas du får en superhärlig resa! Det blev förresten köp, linnet och ett halsband.

Du känner mig, Anja. Gissa om jag testade med skinnjackan till! Tyvärr så har vi det grått och snöregnit. Supertrist. Vi hoppas på bättring för att kunna vara ute och grilla korv imorgon.

Tack så mycket, 'Huset på Backen'. Glad påsk!!