torsdag, juni 04, 2009

Torsdag

En stor del av dagen har vi spenderat i olika fönster och
tittat på poliserna, som Siri tror att byggarna heter.
Mycket spännande med traktor.

Väckarklocka jag köpt på Tradera kom i dag. Och så bygget
denna torsdag. Betydligt lättare att ta sig in nu!

Jag och Siri har haft en skön oplanerad dag. Jag har inte haft några egna projekt utan bara varit, närvarande, med henne idag.


Lekt på yogamattan, gungat, promenerat.


Nu ikväll har jag varit med ett gäng från jobbet på Vårruset i Luleå. Trots att det smärtar att inte kunna springa har vi haft en jättetrevlig kväll.Imorgon står mer på schemat. Morgonlek med Hanna och barnen, lunch med mamma och en sväng förbi Siris farmor - och sedan middag med kära vänner. Blir nog en bra dag med.

1 kommentar:

Anonym sa...

poliserna... så hiiiimla söt hon är!! jag saknar er massor massor massor. jag kommer på söndag, vi får se till att ses nästa vecka

karin