fredag, juni 04, 2010

Fredag

Jag filar på ett inlägg om självförtroende, strävan framåt och känslan av att [inte] vara nöjd. Men i dag är jag för trött för att kunna samla tankarna. Flera sena kvällar med målning har blivit till för få timmars sömn.

I mina tankar också kärlek till älskade syster, som går igenom en tuff tid. Känns bra att snart få ha henne nära på heltid.

I kväll är Markus ute med sina arbetskamrater. Jag och Siri ska hyra Rasmus på luffen och jag ska bara vila. I helgen tänker jag måla räcket i hallen uppe och sy på vimplarna jag klippt till vår veranda.

Men allt det får vänta till jag har sovit. En lång natt.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Sov gott, fina du!

Malin i Luleå sa...

Mari, det du skriver går in i hjärtat!
Kram :)

Mari sa...

Hanna, det gjorde jag. La mig före Siri och sov längre än henne på morgonen. Blev nog elva välbehövliga timmar. Kram.

Tack Malin, vad fint skrivet. Kram till dig.