onsdag, september 29, 2010

Mitt i veckan, mitt i livet

Satt och bläddrade i en bildmapp och fann de här två fotografierna tillsammans, tror inte jag har visat dem ihop tidigare?! Det skiljer nästan fyra år mellan bilderna (den till vänster var Siris födelseannons). Nog syns det att det är samma barn.

I går var vi på födelsedagskalas hos min syster och hennes sambo, gott och mysigt. Siri fick ha på sig sina nya Traderafyndade vinterskor med päls och broderade blommor. Till det matchade hon med vinterkappa, även den med broderade blommor och lurv. Utsläppt hår, ett blomdiadem och stilen hippiegirl var fullbordad!

Senaste dagarna har jag känt av mjölk mycket. Trots ihållande magont släpade jag mig ändå iväg på kvällens träningspass. Uppvärmning, ett rekordsnabbt varv runt femman och nedvarvning på det. Härligt!

Nu ska jag krypa ner bredvid en nybadad, sovande dotter med min bok och glädjas åt ett roligt erbjudande jag fått : )

Inga kommentarer: