torsdag, juli 05, 2012

En tur till Flottgrundet

Farmor omgiven av barnbarn.


En heldag på Flottgrundet, en av de små öarna i Skellefteå skärgård, i går. Härlig sol och sommar på riktigt. Kaffe och eftermiddagsdrink. Solsmekt hy i båten på vägen till land.


Livslust.


Siri valde att stanna kvar på ön tillsammans med sina vänner, efter lite tårar från hennes sida skildes vi åt. Mina tårar sparade jag till bilfärden hem.


Men sedan sparkade jag mig själv i rumpan och tog tillvara på kvällen och morgonen istället. Så nu har jag sprungit min mil och skall njuta av dagen.

2 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Härlig bild, sommar och familjen.
Trevlig helg!

Mari sa...

Tack Lingon : ) Helgen har varit ljuvlig med efterlängtad värme, fantastisk skaldjursbuffé på uteservering, hotellövernattning och så ett cocktailparty på det. Sämre helger kan man ha.