torsdag, oktober 16, 2008

Mc Dreamy


Kommer ni ihåg den afrikanska myrsloksdansen (som Paula Abdul koreograferat) i filmen "Can´t buy me love love" (för övrigt en älsklingsfilm på den tiden det begav sig)?

Kan säga att de klassiska movsen gjorde comeback idag när jag för första gången i mitt liv testade klassen Afro power dance på mitt träningsställe. Full i skratt försökte jag ge mig hän i rörelsen, men framför mig såg jag bara Patrick Dempseys unga nuna framför mig.

Patrick Dempsey gjorde ju senare comeback i sjukhusserien "Grey´s anatomy" som jag följer. Visst har serien sjunkit i takt med avsnitten. Mer fånigt och orealistiskt med tiden - men vem kan motstå Mc Dreamy's hundvalpsögon?! Igår sändes ett ovanligt bra avsnitt, men så var det också säsongsfinalen i staterna och dem är det alltid lagt lite extra krut på.

2 kommentarer:

!ngela Bj sa...

Det värmer i hjärtat att tvär ses så där på kvantum. Du är söt!

Mari sa...

Å, det värmer i mitt hjärta med. Du är också söt, rara du! Ses snart.