fredag, februari 13, 2009

Kryar på oss

Både jag och Siri är hemma idag. Jag har vaknat flera gånger i natt av att jag och sängkläderna varit blöta av svett. Nu fryser jag inte lika mycket längre, skönt.

Jag och Siri hade en mysig kväll i går, vi sov i soffan en stund när vi kom hem och sedan kom min pappa och lekte lite och gick ut med Hemi och handlade mjölk åt oss.

Nu ska jag gå ner och lägga mig i soffan igen, tänkte bara tipsa om
den här. Jag har sett ett tv-inslag om Dick och Rick Hoyt tidigare, men i dag blev jag väldigt starkt berörd av denna fantastiska far-son kärlek.

Det var
Stina som skickade länken till mig.

2 kommentarer:

nybliven mormor sa...

Jag grät en skvätt. När man lever med barn som har funktionshinder tar livet inte slut utan det blir annorlunda.

Mari sa...

Jag tycker du har formulerat något väldigt tänkvärt. Det tar jag med mig!