måndag, januari 25, 2010

Livet är en fest

Fredag natt kom Markus hem med vår "nya" bil från Stockholm. Trots att jag känt mig oengagerad i bilköpet så är jag glad nu. Nöjd med sportstolar och fungerande bagagelucka, bland annat : )

Det har varit en helg i skönt tempo. Kalas, festligheter (hemmafest med liveband, inte illa!), vänner på besök och lite hemmafix däremellan. Garderoben i hallen börjar vara klar, ska komplettera med gardinspiral på lunchen. Vi har också varit på bio och sett "Luftslottet som sprängdes", jag gillade inte den filmen speciellt mycket, tyvärr.

Funderar på att ta ledigt på onsdag och ta med Siri till Luleå för lite tyginköp och en fikastund.

Vi får se. Men livet känns bra nu. Enkelt och fint. Gott så.

1 kommentar:

Livet på Storgatan sa...

Ja det var kul att ses även om det var kort!
Agnes hade åxå kul:)Jag sitter hemma och skriver matte uppsats och Love bygger med klossar.
De andra har flytt fältet.
Hoppas vi ses snart igen en längre stund, ni får gärna komma ut till byn.
kramar Jill