onsdag, april 16, 2008

Foto: morfar



Morfar har fotat denna bildserie på Sirre, jag gillar rörelsen de skapar när de ligger så här under varandra. Och ljuset. Bilderna kommer från syrrans blogg.

Hur som helst. Siri har blivit något av ett problembarn på förskolan. Hon har nämligen upptäckt tjusningen i att bita av sig handskarna och plaska i vatten / gräva i snön med bara händerna. Allt känns ju så mycket bättre då. Och är så mycket lättare att plocka upp. Men kall om tassarna blir hon, tycker fröknarna.

Hoppas på sol under min föräldralediga dag imorgon. Då står utevistelse på schemat nästan hela dagen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Din lyckost som är ledig i morgon! Blir säkert toppenväder!!!
Själv sitter jag väl inne på tidningen och harvar...
Ha det!!!

Anonym sa...

det hoppas jag också på, fick solig dos idag som sannerligen behövdes, med sista potter i famnen och sovande barn i vagnen syns några nya fräknar. ser fram emot en liknande dag, tumhåll!

Anonym sa...

läsarantalet på min blogg ökade dubbelt sedan du länkat, hehe ;)puss /K

Mari sa...

Laila, det VAR ju toppenväder och vi var ju ute nästan hela dagen. Satt till och med på bron och läste en stund när Siri sov middag!
Men idag är jag tillbaka på kontoret igen.

Hanna - även i dag skiner solen. Hoppas det gör susen med hormonerna ...

Kajsa, puss tillbaka. Miss you.