torsdag, mars 30, 2006

Är det verkligen klart?

Vi gjorde kompletteringarna till c-arbetet klara igår. Kompletteringar och kompletteringar. Vi har ju gjort om den större delen av arbetet. Känns konstigt, kan inte tro att det är över.

Nu är det skickat till handledaren, så nu är det bara att hålla tummarna för att han godkänner det (ganska) rakt av.

Vi skrattade, jag och min c-arbeteskompanjon Anna, när vi pratade om hur lång tid det tagit. Men med tanke på förutsättningarna är det inte så konstigt:

* Knappt någon förkunskap i medie- och kommunikationsvetenskap alls
* En och en halv graviditet
* En förlossning, och småbarnstiden fram till inskolning hos dagmamma (med arbete enbart på sovstunderna)
* Ett husköp med en halvårslång renovering och tillfälligt boende som följd
* En samboflytt till Umeå
* Halvtidsjobb för Anna och nästan heltidsjobb för mig
* Ett allvarligt ryggproblem och tusen magsjukor och förkylningar
* Säkert något mer som jag glömt

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag fattar inte hur du klarat det, men är otroligt impad! Eller, låt mig säga att jag inte är förvånad att det är just du som klarat det, för du verkar klara det mesta!Grattis!Hjärta hjärta!