söndag, mars 05, 2006

Raspberry daiquiris

Var på Bryggargatan igår kväll och drack drinkar, men det finns ingen anledning till oro - jag höll mig till alkoholfria raspberry daiquris. Även om det kändes lite motigt före var det kul att komma ut, istället för att ligga i soffan som jag och Markus gjort lite för många lördagar på rad.

Imorgon åker Markus tillbaka till Hagamannens Umeå och jag kan konstatera att pyret i magen ger sig betydligt mer till känna när han är hemma. Två morgnar när vi vaknat har bebisen kurat ihop sig på ena sidan av magen, som att den myst in sig i ett hörn och somnat. Sedan har den sparkat på Hemi när hon kommit och kurat ihop sig mot magen.

Kan bara tänka mig hur trångt det kommer att bli i sängen när vi blir fyra individer i sängen. Kanske blir det tal om våra fantasiers "sängrum", ett rum med en gigantisk säng och inget golv. Problemet är bara att vi alla förmodligen skulle ligga och trängas i samma hörn i alla fall.

Inga kommentarer: