onsdag, oktober 04, 2006

Tidningsannons

Har precis kollat in annonsen för min krönika som ska gå i tidningen i morgon (annonsen går imorgon, krönikan på lördag). Den ser helt okej ut, förutom de där pippilotterna i håret och att det ser ut som att jag är innehavare av ett stycke dubbelhaka (vilket jag hävdar att jag inte är).

Det hela känns lite pirrigt nu - tänk vad många som kommer att läsa mina tankar. Så har det visserligen varit förr, men nu blir det mer personligt. Om mig och om oss. Men det är ju det som är meningen.

6 kommentarer:

!ngela Bj sa...

Det kommer å bli så bra me krönikan! Det där om dubbelhakorna förstår jag inte, har aldrig sett nårra ;)

En fråga? kan jag läsa din krönika på nätet, på PT ?
kram kram

Anonym sa...

Jag har heller inte sett någon sån! Men jag har sett pippilotter! Det ska bli spännande att läsa. Det blir nog succé.

Hanna sa...

Jag tycker du ser perfekt ut! Kände att jag nästan blev lite gråtmild när jag läste tidningen idag! Ska bli jättespännande att läsa på lördag. Puss

Mari sa...

Thank you girls! Jag vet inte om man kommer att kunna läsa krönikan på webben. Vi får se!

Maria sa...

Tyckte bilden var jättefin. Ska bli kul att läsa krönikan. Snart är man ju omgiven av små bäbisar, det är inte länge kvar nu för Linnet. Blöta pussar från Athos (och Maria)

Anonym sa...

inte ska du ångra tofsarna - de var ju jättefina!