torsdag, mars 07, 2013

En till synes onödig mapp

När man raderar en till synes onödig mapp i telefonen, som man själv inte skapat, och tänker att det ska frigöra plats.
 
När man sedan upptäcker att denna lilla handling raderat de 360 senaste bilderna i bloggen.
 
Då känns det inte speciellt kul. Speciellt inte heller sedan man konsulterat en rad personer och företag och inser att det inte alls är lätt att ordna.
 
Jag - eller någon annan - jobbar på det.
 
Men det blev en paus.
 
För det känns lite för irriterande att gå in på hemsidan och mötas av gråa ringar med vita sträck i.
 

4 kommentarer:

Clary.Å sa...

Undrade just vad som hänt med min favoritblogg. Hoppas du kommer igen!!!

Sarah sa...

Men fy vad irriterande. Sådana saker kan verkligen ta så otroligt mycket energi. Hoppas att det löser sig. Så många fina bilder som där var.
Kram!

Sara sa...

Håller alla tummar jag har! Kram

Mari sa...

Tack, Clary. Å, det har tagit emot att ens skriva det här inlägget. Ja, ja, jag kommer nog igen :)

Jag vet, Sarah. Grymt irriterande och surt. Kram.

Tack Sara : ) Kram.