onsdag, december 23, 2009

Dagen före julafton

Vi har varit lediga idag. Hela familjen.

Jag sov länge, och åt god frukost. Sedan har vi gjort några ärenden på stan och handlat mat. Mycket folk, men ingen stress från vår sida.

Siri har hjälpt mig slå in paket. Hon gick in för det med kropp och själ och passade på att slå in ett tomt kuvert till Judith och en gråsten till kusin Lovis.

Ikväll har mamma och Janne varit här och fikat. Sedan kikade Pierre, Erik och Marcus förbi. Mysigt med huset fullt med folk.

Nu ska jag slå på en julskiva och slå in de sista paketen och ta ett bad med min fina, perfekta julbok "Snäcksamlarna".

Imorgon äter jag, Siri och syster Karin som kommer hem från Göteborg ikväll frukost hos pappa och Angela. Sedan firar vi hos Siris farmor och farfar.

Jag ser fram emot det med hela mitt hjärta.
Jag har en fin familj och jag är så innerligt glad.

God jul på er, alla fina fina.

2 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Vackert hem och läcker blogg! Och finfint namn inte minst: )

Fortsat GOD JUL önskas av Mari på Nordingården

Mari sa...

Hej Mari. Tusen tack för dina fina ord, de gör mig mycket glad : )

Kikade in på din blogg, och ert hem ter sig otroligt vackert. Jag kommer att återvända!

God fortsättning och gott nytt år!