tisdag, juni 08, 2010

Senaste projektet

Tog en snabb bild av mitt senaste syprojekt i morse. Tygerna är blandat gods, ett andrahandspåslakan, Jotex-gardiner med lapparna kvar köpta för 15 kronor och stuvbitar på nedsatt pris i tygaffären. Jag känner mig försiktigt sugen på lite färg : )

Sitter och skriver på en rolig artikel som får mig att minnas sommaren 2006, känner mig inspirerad av fina bilder som Sofia Wellborg tog på vårt gemensamma jobb i tallskogen i söndags och ser fram emot en rolig vecka. Middag hos svärföräldrar i kväll följt av yoga i shalan, middag med ett vinglas på lokal med en vän i morgon och så kalas på torsdag. Kan inte bli annat än bra!

Och så har jag anmält mig till Tjejjoggen i Sjulsmark på lördag, trots att det ser ut att bli regn.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Regn är perfekt att springa i, mkt bättre än sol :) Vi ses där förhoppningsvis!

Kurt Lundberg sa...

Kurt kommer och hejar!

//K

Elin sa...

Fina färger!

Kul med helgens jogg. Jag håller tummarna för dig! Själv befinner jag mig i Vännäs då, så det blir ingen jogg för min del.
Ses snart!
Kramar!

Vintage House sa...

Ser ut som ett par ljuvliga vimplar...
Lycka till på lördag
kram
sandra

Mari sa...

Det har du helt rätt i, Hanna! Dock är det trevligare att picknicka i sol : )

Det är bra, pappa!

Hoppas att du har det bra på din semestertripp, Elin. Känns som om det var länge sedan vi sågs! Kram.

Dubbelt upp med tack, Sandra. Nu ska jag bara sy klart de där vimplarna också ; ) Kram.