onsdag, januari 19, 2011

Onsdag

Nu är jag hemma efter två intensiva dagar i Umeå. Korridorer, hissar, rum och information.

Den närmaste tiden kommer att bli pendlande mellan Umeå och Piteå.

Vi anpassar livet, Siri kommer att få hänga med och jag har en bra magkänsla.

Vi finns till för varandra.

Detta fixar vi och det ska bli bra.


I dag är jag hemma med min flicka. En sparktur till farmor och farfar väntar och i eftermiddag kommer finvänner hit en stund.

Livet ändras. Förändras.

Det är bara att hänga med i svängarna så gott det går.

6 kommentarer:

Malin i Luleå sa...

KRAM <3

Anonym sa...

Du är så välkommen till oss när du är i Umeå om du vill! Kramar till dig!
/Emma M

Anonym sa...

Hej Mari!

Välkommen till Tomtebo om möjligheten finns. Jag jobbar hemma och är tillgänglig.

Kram!
Magnus

Elin sa...

Skickar många och långa styrkekramar! Du vet var jag finns om du behöver någon att prata av dig med.
Kramar om!

Sara sa...

Kram!

Mari sa...

Kram till dig också, Malin.

Hej Emma, jag har tänkt på det. Jag hör av mig vid tillfälle längre fram, ses väldigt gärna. Kram.

Hej Magnus, jag gör gärna ett besök till er på Tomtebo. Jag kommer nog att vara i Umeå en del och träffar dig gärna. Kram.

Tack Elin. Det värmer. Jag vet att du finns för mig. Bara det känns tryggt. Vi ses, vännen.

Kram tillbaka, Sara. Tror du behöver en också : )