söndag, juni 11, 2006

En världens-bästa-dag

Igår hade jag en världens-bästa-dag. En sådan dag som bara blir, helt utan planer, när allt vill en väl.

Morgonpromenad i Fåröns skogar med Hemi, sol och lä och ro i själen. Ett glas saft, hallon och lite bokläsning innan jag åkte och jobbade.

Bevakade Tjejjoggen med trevliga människor - speciellt fadern som hade cyklat dit för att heja på sin Angela. Vi åt varsin burgare och njöt av vädret innan jag åkte vidare till Markus föräldrar och en rabarberkaka (det gäller att ständigt fylla på förråden).

Sedan var det ju dags för fotbollen med öl och grönsaker med dip, samt vindelrökt skinka och honungsmelon. Tyvärr blev ju fotbollen en rätt sorglig historia, men det vägde vi upp med en sen grillmiddag.

Och till råga på allt sov jag åtta timmar i sträck, utan att ens fundera på att gå på toa!

1 kommentar:

Anonym sa...

såå mysigt! vilken dag! nu börjar jag längta allvarligt efter dig! kanske vi ses till veckan.. vem vet..kram kram! Ingela