torsdag, oktober 26, 2006

Ny krönikebild

Snart åker vi till mamma för att äta middag och sova. Jag ska dessutom skriva min krönika. Pappa har en bärbar dator jag får låna med mig.

Förmiddagen tillbringade jag och Siri och Humlan på Fårön med en stillsam och helt underbart solig och vacker promenad medan Markus satt hemma och tentapluggade. Sedan åt vi lunch på stan med Anja och Marcus L innan jag gick till tidningen för att bli fotograferad till min krönika med Siri.

Sanna fotade och sedan gick vi ner för att titta på resultatet i datorn, som vanligt bävade jag för att se mig själv på så många bilder och i flera olika poser men jag måste säga att det tyckte att jag var väldigt fin på de flesta (mästerfotograf Sannas förtjänst!). Dessutom kommer nog alla bara att titta på gullungen jag har i famnen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jag kommer att titta på bägge sötisarna!

Mari sa...

Och tack vare dig, pappa, så är krönikan i stort sett färdigskriven. Tack för datorfixet!