onsdag, juli 11, 2007

Vederkvickande dag

Vi har haft en jättefin dag i Skellefteå med lunch på LillaMaris uteservering, kaffe och våfflor på Kyrkholmen med moster Lillan och en biltur längs minnenas allé. Mer om fina kvinnan som i släktmun kallas "moster Lillan" i lördagens krönika ... men jag kan säga att hennes formuleringar och livsglädje är vederkvickande.

Det har varit en tämligen hektisk kväll på jobbet, dessutom åkte direkt från Skell till PT så jag har inte ätit någon middag. Kombinerat med enbart fem timmars sömn börjar jag nu känna mig tämligen mör.

Hoppas verkligen att sötsnurran därhemma har tänkt sova mer i natt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, skulle du inte kunna skicka en länk så att jag kan läsa din krönika om Lillan? Min mail är emmakristinajohansson@hotmail.com
Var verkligen jättetrevligt att ses när jag var i Piteå och kul att få se ert jättefina och mysiga hus. Hälsa Markus&Siri. Kram Emma

Mari sa...

Hej Emma. Klart jag ska skicka en länk, kommer på lördag!

Håller med, det var toppen att träffas och språka lite. Ha det så bra och sköt om dig tills vi ses igen.