onsdag, oktober 03, 2007

Tror knappt det är sant

Ouii.

Tog en mikropaus på jobbet för att röra igång kroppen lite. Hade inget särskilt för mig, så jag gick upp och vägde mig på den klassiska skolsköterskevågen här uppe.

Minus ett kilo sedan i måndags, och det efter lunchintag.

Så jag omformulerar mig:
Seven down, three more to go.

Ouiii!

Har dock kommit på en sak som är knäpp. Jag har haft ett delmål, som nu ligger fem hekto bort. Då ska jag få nya gråa strechjeans. Bara det att jag liksom tror att jag är med i någon tävling, där den gränsen innebär att man VINNER ett par nya brallor. Men så är det ju inte ... damn!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! kanske är det jag som tar över dina kilon. Efter dagens vägning känner jag mig större än någonsin....Men go girl, köp jeans och känn dig nöjd!

Sara sa...

Bra jobbat Mari! Nya jeans låter som en bra belöning!

Mari sa...

Hanna, ja kanske. Men det finns ju en annan, superbraig anledning till att magen din växer.

Tack Sara!