fredag, april 24, 2009

Elegy

Vi har just sett färdigt filmen "Elegy" och den lämnade mig med ett sådant där svårbestämt, men sorgset och lite vemodigt humör. När man är trött men inte riktigt kan gå och lägga sig.

Har en kort natt i bagaget också, med orolig sömn. Jag jobbade sent i går och tror att Siri har växtvärk om nätterna.

Jag har ont i knät igen. Och i en armbåge. Och i handlederna. Det gör mig lite nerstämd.

Så.

Men i morgon andas jag ny luft. Loppissväng för att kika på stolar och kanske en ny tekanna. Sedan ska vi fira Siris kusin Lovis.

4 kommentarer:

Sara sa...

Då kanske vi ses på loppisen! Den vill man ju inte missa :)

Jenny sa...

Tusan också, missade loppisen. Var den bara över dagen?

Mari sa...

Hej Sara. Hoppas fyndlyckan var med dig. Jag såg dig aldrig, men var inte där så länge.

Nej Jenny, loppisen är öppen imorgon också. Mellan tolv och tre, tror jag.

Jenny sa...

Blev inringd att jobba mellan 10 och 17. Gud (eller någon annan) vill inte att jag ska på loppis ..