tisdag, april 07, 2009

Siri i Umeå

Lite trött i bussen, men det fanns inte ro att sova!

Äntligen! Kaffe på Costas. Lika gott som vanligt.

Söta syster min, god choklad.

Tvåårshumor ...

Shopping på härliga Kii, en kofta blev det.

Trött tjej bakom mammas sjal i vagnen.

Oj oj oj, andra gången framhjulet lossnar.

På äventyr i stora vida världen. Ja, eller Renmarkstorget.

Fantastisk lunch/middag, hemgjord färskost, ekologiskt.
Sådan här mat vill jag se i Piteå!

Busungar!


Kärlek.



Sweet Ålidhem.

Tappar hjulet för tredje gången, sedan mekar vi med tejp.

Vart ska vi?

Bada badkar, det första vi gör i Karins lägenhet.

Lägenhetshäng.

You-tuba Bamse, Pippi och Pororo. Se dagens tvååringar!

En andra Sirifrukost med mig efter min sovmorgon.

Vi åker hem (Siri vill resa vidare), dockan är också fastspänd.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga bilder! Siri är så söt! Kram Kram Sara

Martina sa...

Gud vad mysigt med en mamma-barn resa! Jag blir så sugen på att ge mig iväg, men kanske får vänta tills Pricken blir större än tre veckor..

85 kvm hus med innehåll sa...

Vilka fina bilder, Mari! Söt liten tjej och det verkar som om ni haft det mysigt hos syster din.
Kram.

Magnus sa...

Snacka om att Umeå är great! Siri är också great. Fina bilder!

Kram! Fick du kortet?

Anonym sa...

Ni verkar ha haft det supermysigt!
Massa kramar

Mari sa...

Tack Sara. Kram!

Martina, jo det var fantastiskt trevligt! Men kanske Pricken får bli lite större : )

Tack Karin. Vi har haft det fint, skönt att vara i en annan stad, där inte en massa annat pockar på uppmärksamhet utan man kan verkligen bara umgås. Kram.

Tack kära Magnus. Jag fick kortet! Synd att jag missade dig dock. Jag var och tränade ...

Absolut trevligt, T2. Kram, saknar er.