måndag, oktober 04, 2010

Cape East

För ett tag sedan kom en jobbarkompis hem från en vistelse på Cape East i Haparanda. Hon var lyrisk över hotellet och framför allt spa-avdelningen.

Bastun, som är världens största, ska tydligen likna ett Mayatempel. Högst upp 100 grader, längst ner isvak, hetpooler och dunderdusch. Tydligen kan man också uppleva snöfall även sommartid.

Den 23 oktober åker jag till Cape East för att medverka i "Blogg i Norr" - en konferens om bloggande och sociala medier.

Lunch, föreläsningar, Midnight ice spa, mingel, middag och övernattning känns som rena lyxen.

Kul att bli uppmärksammad för bloggen, som har varit en sidoverksamhet i några år nu. Från början en ventil som jag tänkte att ingen skulle känna till. Eftersom har den ändrats och utvecklats, utan prestige följer den mitt liv, som det är.

Just nu.

I Mari.

Här kan du läsa mer om arrangemanget. Kanske ses vi?

2 kommentarer:

Hanna sa...

jag ska dit helgen efter dig, ser fram emot det :)

Mari sa...

Ah, det förstår jag. Härligt!